diumenge, de gener 22, 2006

La unanimitat

Per ara no he sentit cap veu discordant: des de tots els mitjans se'ns diu que Brokeback Mountain és una gran pel·lícula. Els crítics s'agenollen davant d'una de les històries d'amor més belles que han vist a la pantalla. Les actuacions són extraordinàries. És una gran favorita per als Oscar. I jo una de dos: o m'estic fent insensible o no tinc criteri. Perquè em va semblar una pel·lícula que està bé, però que podria estar infinitament millor. El que em passa, curiosament, la majoria de vegades que vaig al cine a veure una de les grans pel·lícules de la temporada. Tret, clar, de Woody Allen i Match Point.

Ja sabeu quina serà la meua aposta per al tio Oscar.

2 comentaris:

EEC ha dit...

Match Point, de Woody Allen, no seria una segona unanimitat?

XAVI ha dit...

Potser passen anys perquè veges açò, però mira, per si de cas. Una volta, després de tornar-la a veure, em vaig fer unes quantes preguntes:

http://cat.bloctum.com/xavihervas/2007/01/24/match-point-la-sort-dels-campions/